Dejan Stamenković: ‘Cilj je rasti.’

Delovanje športnih društev lahko delimo na dva dela, športni in poslovni. Da bi športni del tekel tako kot mora, je potrebno na poslovnem nivoju opraviti veliko dela, ki po navadi ostane skrito očem širše javnosti. Ravno zato, smo se usedli s poslovnim direktorjem kluba Dejanom Stamenkovićem, ki je to funkcijo že opravljal na najvišjem nivoju, kar zadeva slovenski šport. Primerjali smo funkcijo direktorja na Olimpiji in Svobodi, podali trenutno oceno stanja in se tudi zazrli v prihodnost.

 

Zdaj ste poslovni direktor na Svobodi, ki ji predseduje g. Hajro Rizvić. Pred tem ste bili poslovni direktor na Olimpiji, kjer je bil predsednik g. Milan Mandarić. Kako primerjate ti dve funkciji in kakšen je vaš odnos do obeh predsednikov?

Delo v tem nogometnem klubu je veliko bolj obširno, kot je bilo v Olimpiji. Seveda nosita obe delovni mesti veliko odgovornost. Na Olimpiji je bilo malo več sodelavcev na različnih območjih, posledično so se lahko obveznosti bolj razporedile. Tukaj pa je velik del teh pisarniških opravil in odgovornih izvajalskih nalog prepuščenih meni. Operativno sem veliko bolj zaseden, zato mi manj časa ostaja za kakšne strateške razmisleke. Tako, da lahko rečem, da sem tukaj veliko bolj delovno okupiran. Kar se tiče predsednikov, je zahtevnost zelo primerljiva. Oba želite dobre rezultate, tako na športnem, kot poslovnem področju. Oba sta zelo delovno aktivna čez cel dan, tako da spremljata proces dela. Neke bistvene razlike v organizaciji ne vidim, vsaj glede svojega dela.

Kako bi na splošno ocenili organiziranost NK Svoboda Ljubljana?

Ker smo klub šele pred kratkim prevzeli, je bilo najprej potrebno veliko stvari razvozlati in postaviti na prave temelje. Zaradi tega nam je kar nekaj časa šlo za neproduktivne stvari. Trenutno smo sestavljeni na ta način, da obvladujemo zahtevnost kakršna je na tem nivoju s kadrom, ki ga imamo. Če bomo zagotovili dovolj proračunskih sredstev, bomo lahko izvedli kadrovske dopolnitve in na podlagi tega širili blagovno znamko in dosegali boljše rezultate na vseh področjih.

 

Kaj je bilo ob prevzemu kluba najtežje urediti?

Najtežje je bilo ustvariti presečno stanje in to nam še danes povzroča nekaj težav. Primopredaja ni bila pravilno izvedena, oziroma je bila izvedena čez noč, brez podatkov o stanju izvedenih del, čakajočih del, predvidenih del in zaradi tega póst féstum ugotavljamo kaj se je dogajalo in kaj se mora zgoditi. Lovimo nekatere roke, za katere sploh nismo vedeli, da jih moramo loviti. Če se izrazim po gasilsko – gasimo požare. Večino smo jih že pogasili, kakšen pa tu in tam še vedno tli. Z novim letom bo nastal nov plan in bo cela operacionalizacija veliko lažja kot je sedaj.

 

Kakšno je trenutno poslovno stanje kluba in kje ga vidite čez eno leto?

Klub je saniran, nima nobenih dolgov. Proračun je potrjen, proračunska sredstva za tekočo sezono so zagotovljena. Seveda je cilj – rasti. Že s samim prevzemom smo glede na delovno aktivnost in število otrok, proračun povečali za 100 % v primerjavi z lanskim. Si pa želimo več aktivnosti na marketinškem in promocijskem delu. Želimo si odpreti tudi svojo lastno trgovino. Absolutno je cilj naslednjo sezono še enkrat podvojiti prihodke glede na aktualno sezono.